Замовте безкоштовну консультацію і Ви побачите, що вже знайшли все, що потрібно.
Надсилаючи форму, ви погоджуєтесь з умовами обробки персональних даних
Профессійні послуги з впровадження інформаційних систем на платформі BAS
Використання унікальної технології впровадження BAS TREK
33 річний досвід
Компетенції в усіх галузях виробництва
Все це разом дає нам можливість досягати успішності в 95% проектів
BAS TREK
Про технологію BAS TREK
BAS TREK - унікальна технологія впровадження інформаційних систем на платформі BAS, яка була розроблена фахівцями «ПРОКОМ» і вдосконалюється вже більше 10 років. Технологія перебачає послідовність кроків про передачі фахівцям Замовника знань та навичок експлуатації інформаційної системи, і дозволяє впроваджувати інформаційні системи в прогнозовані терміни з фіксованим бюджетом.
Крок 1. Навчання робочої группи проекту
Ми рекомендуємо курси відповідно до програмного продукту який буде впроваджуватись (BAS Малий бізнес, BAS УТ, BAS КУП, BAS ERP) В разі придбання BAS ERP в ТОВ «ПРОКОМ» в вартість входить навчання робочої группи (до 5 осіб) на курсах «Оперативний контур», та «Виробничий контур» (посилання на сторінки курсів ?)
Крок 2. Моделювання (прототипування)
Первісне налаштування інформаційної бази
Створення моделі (прототипу) - наповнення інформаційної бази реальними даними клієнта Опис всіх процесів обліку та управління, які увійшли в модель (прототип), у вигляді схем, та тексту
Опис структур всіх ключових довідників (Види номенклатури, Номенкалатура, Контрагенти, Договори, і таке інше).
Опис рольової моделі (що кожен користувач буде робити, в системі при експлуатації, які у ньго будуть права на доступ до який об’єктів)
Опис узгоджених функціональних розривів, та набір Технічних завдань на доопрацювання типового програмного коду для їх усунення
Крок 3. Створення спеціалізованих курсів та навчання користувачів відповідно до рольової моделі
Розробка планів курсів
Створення методичних посібників
Узгодження складу груп і графіка навчання
Проведення навчання групп користувачів
Крок 4. Консультації та допомога при завантаженні нормативно-довідкової інформації, та залишків
Консультації з використання можливостей продуктів BAS в частині нормативно-довідковоє інформації
Допомога в реорганізації довідників
Розробка інструментів для завантаження
Крок 5. Підтримка користувачів під час проведення дослідної або дослідно-промислової експлуатації
Моніторінг дій користувачів
Консультації
Розробка інструкцій та регламентів
Супутні послуги
Виконання доопрацюваннь типового програмного коду відповідно до узгоджених тезнічних завданнь. Втому числі, налаштування обмінів, із сайтами, зовнішніми базами, або технологічним обладнанням.
Також ви можете замовити кожну з цих послуг окремо
Заповніть форму та отримайте безкоштовну консультацію експерта
ТОВ «ПРОКОМ», працює на ринку виконання проектів автоматизації підприємств вже 33 роки. Більше 20 років команда «ПРОКОМ» займається впровадженнями на виробничих підприємствах, та має статус Центр компетенції з виробництва. За час роботи виконано більше сотні успішних проектів автоматизації на підприємствах різних галузей
Галузеві практики
Команда експертів ТОВ "Проком" впроваджувала IT - системи на підприємствах будь-якої галузі
Наші партнери
Ми підготували понад 10 000фахівців. Нашими постійними клієнтами і партнерами стали більше 200 успішних компаній. Нам довіряють навчання співробітників та рішення бізнес-задач!
Одним із факторів успішності проектів ТОВ «ПРОКОМ» є особлива увага, що приділяється навчанню користувачів. Для розвитку цього напрямку у 2003 році був створений Центр сертифікованого навчання (ЦСН). Це один із найбільш старих, великих та успішних учбових центрів за напрямком «BAS» в Україні. З початку існування у ЦСН ТОВ «ПРОКОМ» підвищили свою кваліфікацію декілька тисяч осіб.
Зв'яжіться з нами для отримання безкоштовної консультації
Ми прорахуємо вартість, проконсультуємо з будь-якого питання та підготуємо для Вас найвигіднішу пропозицію.
Відправляючи форму, ви погоджуєтеся з умовами обробки персональних даних
Отримати безкоштовну консультацію
BAS ERP
Безкоштовна консультація
Для чого призначена ERP-система BAS ERP? BAS ERP призначена для планування ресурсів підприємства, збору інформації про ключові показники діяльності, необхідної для оперативного контролю та прийняття управлінських рішень. ERP-система підвищує ефективність внутрішніх процесів за рахунок прозорості та високої швидкості формування управлінської звітності. Це допомагає приймати оперативні та правильні управлінські рішення.
Чим BAS ERP допоможе вашому бізнесу? Якщо коротко, то мета ERP-системи - оптимізація всіх сфер діяльності підприємства за рахунок більш ефективного управління та планування, удосконалення виробничого процесу, зниження витрат та зростання конкурентоспроможності. Впровадження BAS ERP дозволить:
автоматизувати основні бізнес-процеси;
збудувати комплексну інформаційну систему управління підприємством;
відстежувати основні показники діяльності;
об'єднати роботу всіх служб та підрозділів;
планувати та координувати виробництво;
підвищити прозорість бізнес-процесів;
оцінювати якість роботи підрозділів, відділів та співробітників;
приймати ефективні управлінські рішення.
Переваги системи:
функціональні можливості на рівні ERP-систем міжнародного класу (SAP, Oracle, Odoo);
оперативний віддалений доступ до BAS ERP через Інтернет та з мобільних пристроїв;
велика кількість додаткових модулів, що розширюють можливості продукту;
суттєвий економічний ефект та невисока ціна ліцензії;
конфігурація підійде для будь-якої галузі та легко інтегрується з різними програмними продуктами та обладнанням;
підвищення прозорості бізнес-процесів;
завдяки гнучким параметрам ERP-системи адаптується під конкретну специфіку бізнес-процесів компанії;
високий рівень захисту інформації.
Повернутись
BAS Комплексне управління підприємством
Безкоштовна консультація
Для чого призначена система BAS КУП? BAS КУП - це ефективний програмний продукт для зростаючого бізнесу – малих і середніх підприємств, управлінські процеси яких необхідно ефективно координувати та узгоджувати дії декількох виконавців. Для компаній, які зацікавлені в планомірному розвитку та веденні своєї діяльності у суворій відповідності до букви закону, дана система виявиться справжнім порятунком і розкриє всі можливості для подальшого розширення та зміцнення своїх позицій на ринку. Це зведе ризик помилок до мінімуму та дозволить повністю реалізувати свій потенціал.
Чим BAS КУП допоможе вашому бізнесу? BAS Комплексне управління підприємством - рішення, що охоплює основні контури управління і обліку і дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу. За своїми можливостями BAS КУП має практично ті ж функції, що і BAS ERP, окрім підсистем МСФЗ та управління складним виробництвом. Впровадження BAS КУП дозволить:
автоматизувати управлінський облік і розширити свої торговельні можливості;
оптимізувати кадровий облік і розрахунок зарплати. Підходить для підприємств з великим штатом співробітників або складним розрахунком зарплати;
автоматизувати планування та бюджетування на підприємстві;
об'єднати роботу всіх служб та підрозділів;
підвищити прозорість бізнес-процесів;
оцінювати якість роботи підрозділів, відділів та співробітників;
приймати ефективні управлінські рішення.
Переваги системи:
розроблена на інноваційній технологічній платформі, що дозволяє її легко масштабувати, розвивати та інтегрувати з іншими системами;
оперативний віддалений доступ до BAS КУП через Інтернет та з мобільних пристроїв;
велика кількість додаткових модулів, що розширюють можливості продукту;
надає можливість ведення та зберігання інформації основних бізнес-процесів в єдиній інформаційній базі;
в системі реалізована чітка ієрархія прав доступу користувачів до об’єктів системи;
надає можливість ведення та зберігання інформації основних бізнес-процесів в єдиній інформаційній базі;
високий рівень захисту інформації.
Повернутись
BAS Управління торгівлею
Безкоштовна консультація
Для чого призначена система BAS Управління торгівлею BAS Управління торгівлею – рішення, що надає можливість підвищити рівень контролю та управління всіма аспектами діяльності торгового підприємства, отримувати актуальну і достовірну інформацію про стан складських запасів, товарообороту, прибутковості, аналізувати ефективність роботи персоналу, клієнтів, постачальників, формувати звіти за різними критеріями та вимогами в зручному для користувача форматі.
Чим BAS Управління торгівлею допоможе вашому бізнесу?
Оптимізувати та збільшити ефективність управляння замовленнями клієнтів ;
Управляти ціновою політикою підприємства та знижками\націнками;
Оптимізувати складські залишки товарів;
Ефективно планувати купівлі та продажі;
Аналізувати та управляти взаєморозрахунками з контрагентами;
Оперативно отримувати звітність по діяльності підприємства для ефективного прийняття рішень тощо;
Автоматизувати управлінський облік і розширити свої торговельні можливості
Підвищити прозорість бізнес-процесів.
Переваги системи: Система BAS Управління торгівлею має наступні переваги:
Гнучкість налаштування під потреби клієнта;
Інтеграція з іншими системами BAS та сторонніми програмами;
Мобільність та доступність з будь-якого пристрою;
Надійність та безпека даних;
Постійна підтримка та оновлення.
Повернутись
BAS Малий бізнес
Безкоштовна консультація
Для чого призначена система BAS Малий бізнес? Програма BAS Малий бізнес призначена для автоматизації всіх видів обліку (торговий, складський, виробничий, кадровий) та процесів на торгових і виробничих підприємствах, а також компаніях, що надають послуги. BAS Малий бізнес підвищує ефективність, спрощує аналіз та планування бізнесу, допомагає оптимізувати бізнес-процеси.
Чим BAS Малий бізнес допоможе вашому бізнесу? Рішення BAS Малий бізнес однаково підходить представникам різних галузей: оптовим та роздрібним продавцям (у тому числі інтернет-магазинам), виробничим та будівельним компаніям, підприємствам сфери послуг та громадського харчування. Впровадження BAS Малий бізнес дозволить:
створити повну карту клієнта: контакти, історія контактів, замовлення та історія розрахунків, облік комерційних пропозицій та договорів;
автоматизувати облік грошових коштів за допомогою інтеграції клієнт-банку, операцій з готівкою та касових апаратів для роздрібної торгівлі в єдиній системі;
бачити та аналізувати поточні заборгованості з покупцями і постачальниками;
оперативно перевіряти наявність складських залишків на поточний момент з можливістю інтеграції з сайтом;
побудувати власний управлінський баланс, який буде відображає структуру доходів і витрат, автоматично показувати поточний прибуток і прогноз;
вести облік декількох компаній і ФОП - незалежних або тих, які працюють в рамках одного бізнесу;
використовувати широкий спектр аналітичних інструментів для управління підприємством.