Автоматизація ТОРГОВОЇ компанії

Обираєте IT-рішення для управління підприємством?

Ми знаємо, як вирішити вашу індивідуальну задачу за допомогою нашого досвіду!

Відправляючи форму, ви погоджуєтеся з умовами обробки персональних даних

Задачі - які вирішує
  • Чітка організація продажів
  • Контроль та управління клієнтськими замовленнями
  • Планування закупівель та поставок
  • Оптимізація та контроль складських запасів
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
  • Облік руху коштів
  • Управління торговими представниками
  • Автоматизація роботи з маркуванням товарів
  • Забезпечення онлайн-торгівлі та синхронізація із сайтом
  • Інтеграція з маркетплейсами
  • Интеграция с ЕГАИС
  • Интеграция с ВЕТИС (ФГИС Меркурий)
  • Интеграция с Битрикс 24
  • Подключение торгового оборудования
Для кого призначено ?
  • Зручний планувальник подій та завдань, система нагадувань
  • Централізована база даних
  • Можливість інтеграції з IP телефонією
  • Повний контроль проходження угоди кожному етапі вирви продажів;
  • Збереження історії взаємовідносин до виконання домовленостей;
  • Точна та своєчасна оцінка ефективності маркетингу;
  • Інструмент формування лояльності;
  • Можливість сегментувати клієнтів;
  • Гарантія безпеки комерційної інформації;
  • Гнучка система аналітичної звітності;
  • Оперативний доступ до моніторингу поточної ситуації у компанії;
Потрібна допома у виборі ІТ – рішення?
Заповніть форму і отримайте безкоштовну консультацію експерта
Програмні продукти
Аккордеон
  • Регламентація попередніх процесів продажу
  • Реєстрація нових контактів
  • Планування подій та отримання нагадувань за ними
  • Зберігання повної контактної інформації з контрагентів та їх історії
  • Управління процесом продажів з використанням механізму бізнес-процесів
  • Аналіз та планування угод
  • Реєстрація та обробка претензій
  • Використання складів різної топології
  • Поділ областей зберігання відповідно до складських груп
  • Можливість документального оформлення окремих складських операцій ордерами
  • Довідкове ведення обліку товарів на рівні складських осередків
  • Адресне зберігання товарів на рівні складських осередків
  • Визначення правил продажу
  • Оформлення комерційних пропозицій клієнтам
  • Відображення операцій відвантаження товарів клієнту
  • Організація доставки товарів
  • Оформлення повернення товарів від клієнта
  • Підбір постачальників товарів
  • Умови закупівель
  • Різні варіанти формування замовлень постачальникам та їх контроль
  • Коригування та закриття замовлень постачальникам
  • Моніторинг цін постачальників
  • Складання графіків поставок та графіків платежів
  • Облік та розподіл номенклатурних витрат
  • Реєстрація та розподіл постатейних витрат
  • Списання витрат на випуски без замовлень на виробництво
  • Формування активів та пасивів
  • Розрахунок собівартості випуску продукції
  • Розподіл витрат на фінансовий результат
  • Планування надходжень та витрат грошових коштів
  • Відображення операцій з готівкою та безготівковими коштами
  • Контроль наявності грошових коштів
  • Ведення грошових розрахунків у іноземних валютах
  • Робота з підзвітними особами/li>
  • Контроль взаєморозрахунків
  • Облік кредитів, депозитів та позик
  • Автоматизація внутрішнього переміщення товарів
  • Відображення операцій складання та розбирання товарів
  • Серійний облік товарів
  • Відокремлений облік запасів
  • Облік відповідно до вимог законодавства
  • Облік ПДВ
  • Можливість управлінського обліку на підприємствах холдингової структури
  • Виявлення проблемних ділянок на будь-якому етапі управління підприємством
  • Аналіз ефективності ключових процесів підприємства
  • Оцінка поточного стану бізнесу
Мобільна
робота
Бухгалтерський облік
Торгівля
Оптова
торгівля
Інтернет
магазин
Роботи та
послуги
Фінансові звіти
CRM
Аргументи на нашу користь
  • 30 років успішної практики
    Ми надаємо послуги в сфері обслуговування і розвитку BAS на українському і міжнародному ринку
  • 25000+ автоматизованих робочих місць
    Ми працюємо з клієнтами з різних галузей економіки, у нас є рішення як для малого бізнесу, так і для корпоративних клієнтів
  • Цілодобова служба підтримки
    В роботі з клієнтами ми забезпечуємо оперативне реагування на запити і закріплюємо за кожним клієнтом персонального менеджера
  • Власні розробки на базі BAS
    Розробляємо IT - системи та розширюємо функціонал типових програм згідно специфіки діяльності клієнта
  • Кваліфіковані співробітники
    Ми приділяємо особливу увагу навчанню і розвитку своїх співробітників з метою підвищення якості надання послуг
  • Статуси і партнери
    Ми входимо до Спілки Автоматизаторів Бінесу та сертифіковані за всіма ключовими статусами, включаючи Центр ERP, Центр Сертифікованого Навчання, Автоматизовані Центри сертифікації
Наші партнери
За 18 років ми підготували понад 10 000 фахівців. Нашими постійними клієнтами і партнерами стали більше 200 успішних компаній. Нам довіряють навчання співробітників та рішення бізнес-задач!
Зв'яжіться з нами для отримання консультації
Ми прорахуємо вартість, проконсультуємо з будь-якого питання та підготуємо для Вас найвигіднішу пропозицію.