Обираєте IT-рішення для управління підприємством?
Ми знаємо, як вирішити ваше індивідуальне завдання за допомогою нашого досвіду!
Надсилаючи форму, ви погоджуєтесь з умовами обробки персональних даних

Впровадження
BAS Документообіг

BAS Документообіг - програмне рішення для побудови системи електронного документообігу (СЕД) на підприємстві.

  • спрощує роботу з документами
  • оптимізує внутрішні бізнес-процеси

● автозаповнення шаблонів договорів у Word
● погодження договорів
● контроль термінів
● виконання договорів
● повнотекстовий пошук документів
● службові записки
● накази
● проектні документи
● технічні документи
● фінансово-бухгалтерські документи
● можливість роботи з файлами декількох користувачів одночасно
● прив'язка до документів
● надсилання файлів через електронну пошту
● створення та зберігання версій файлів
● повнотекстовий пошук
● розмежування прав доступу до всіх даних у різних розрізах: види документів, види заходів, організації, грифи доступу, ролі користувача
● делегування прав
● контроль виконання завдань
● облік трудовитрат за проектами
● аналіз роботи працівників та прийняття організаційних або кадрових рішень
● контроль термінів виконання
● спам-фільтр з використанням правил обробки листів
● збереження листів разом із вкладеннями на диск з автоматичним форматуванням тексту
● автоматична обробка вхідних та вихідних листів за заздалегідь налаштованими правилами
● редагування приєднаних файлів прямо у листі
Можливості програми BAS Документообіг
Зовнішніх користувачів
Фіксація відпрацьованого часу.
Роботи з проектами.
Опрацювання документів
(якщо дозволено по "ролі та правам").
Власників
Контроль бізнес-процесів як цілої компанії так і окремих відділів підприємства.
Узгодження рішень з командою та керівництвом.
Співробітників
Роботи з внутрішніми файлами - документами, процесами, задачами.
Ведення обліку часу.
Керівників відділів
Контроль термінів та результатів виконаних задач.
Документація (заявки, договори тощо).
Це рішення ідеально підійде для:
Бесшовна інтеграція
Система BAS Документообіг КОРП може бути безшовно інтегрована з будь-якою обліковою системою лінійки BAS (BAS Бухгалтерія, BAS Управління торгівлею, BAS Комплексне управління підприємством, BAS ERP, то що).

Наприклад, заявки на витрачання коштів, які створюються в обліковій системі можуть проходити погодження за допомогою фонового, заздалегідь налаштованого процесу в BAS Документообіг КОРП, який розішле відповідальним особам завдання на погодження, збере інформацію про перебіг погодження, та поверне результат в облікову систему.
Потрібна допомога у виборі ІТ – рішення?
Заповніть форму і отримайте безкоштовну консультацію експерта
Аргументи на нашу користь
  • 30 років успішної практики
    Ми надаємо послуги в сфері обслуговування і розвитку BAS на українському і міжнародному ринку
  • 25000+ автоматизованих робочих місць
    Ми працюємо з клієнтами з різних галузей економіки, у нас є рішення як для малого бізнесу, так і для корпоративних клієнтів
  • Цілодобова служба підтримки
    В роботі з клієнтами ми забезпечуємо оперативне реагування на запити і закріплюємо за кожним клієнтом персонального менеджера
  • Власні розробки на базі BAS
    Розробляємо IT - системи та розширюємо функціонал типових програм згідно специфіки діяльності клієнта
  • Кваліфіковані співробітники
    Ми приділяємо особливу увагу навчанню і розвитку своїх співробітників з метою підвищення якості надання послуг
  • Статуси і партнери
    Ми входимо до Спілки Автоматизаторів Бінесу та сертифіковані за всіма ключовими статусами, включаючи Центр ERP, Центр Сертифікованого Навчання, Автоматизовані Центри сертифікації
Наші партнери
За 18 років ми підготували понад 10 000 фахівців. Нашими постійними клієнтами і партнерами стали більше 200 успішних компаній. Нам довіряють навчання співробітників та рішення бізнес-задач!
Зв'яжіться з нами для придбання
BAS Документообігу

Ми прорахуємо вартість, проконсультуємо з будь-якого питання та підготуємо для Вас найвигіднішу пропозицію.